Thursday, August 14, 2008

SENYUM SEJENAK=)

CERITA TENTANG SURAT

Tiga orang suri rumah tangga sedang berbual tentang anak masing-masing. Kebetulan anak-anak mereka semua bersekolah di sekolah asrama penuh.
”Anak saya tu, setiap kali kirim surat, hampir separuh daripada isi surat itu dia tulis tentang rindu sayalah, teringatkan keluargalah, teringatkan rumah dan macam-macam lagi,” kata suri rumah yang pertama.
”Aanak saya lagi hebat. Setiap kali dia kirim surat, kalau surat itu empat helai, dua helai surat sudah tentu dia akan bercerita tentang seronoknya tinggal di asrama tu, ” kata suri rumah yang kedua.
”Kalau macam tu,anak saya lagi hebat,” kata suir rumah yang ke tiga. ”Setiap kali anak saya tu menulis surat, dari awal sampai akhir dia pasti akan mengingatkan saya agar jangan lupa kirimkan duit untuknya!!”=)

No comments:

renung-renungkan

"bertolong-tolonganlah kamu membuat kebaikan dan janganlah kamu bertolong-tolongan membuat kejahatan"

banyak ilmu yg aku dpt hr nie dan insyaallah aku aku praktikkannya..
syukran Ya Allah kerana aku antara insan terpilih itu..

my daisypath

Daisypath Vacation Ticker

Al Quran..cahaya hati