Wednesday, May 6, 2009

cepatlah baca!

bismillah+salamualaik
esok paper yg terakhir untuk sem 4 nie
syg rsnya nak tinggalkan tempat nie dan kawan2 yg lain
sebulan cuti,,pasti akan merindui mereka
(ana+ani+rara+kak nik+akhi syafiq+budak2 serumah)
cam x cyer jer statement nie akan kuar dr mulut aku kan?
hahaha..xtau nper aku rs sem nie terlalu bermakna
mungkin sbb terlalu akrab dgn kwn2
sblm blik rmh tuk cuti yg panjang
ada satu perkara penting yg patut aku selesaikan
bukan susah nk selesaikanya
cuma perlu berjumpa face to face
tp masa terlalu singkat
jika aku xwat kptsn bila dan kat mana nak jumpa
maknanya perkara nie akan terbiar cam tue jer
dan ukhwah tue akan hilang
sasau aku dgn mslh nie
perlu jumpa ker x?
saper nak jawab tuk aku nie?!




4 comments:

neick_neicky said...

Salamualaik...cam baise..kak dh berkali2 cakap jumpe adalah satu jalan yang terbaik bagi merapatkan semula ukhwah korang..korang xrindukan persahabatan korang ke?tolongla...demi semua tu,buangkanlah sifat ego dan malu korang..memang manj xnmpk masa ble nk jmpa tu..tpi seorang pelajar & manusia yang baik, dia dapat arrange masa itu dengan sebaik mungkin walaupun nk diikutkan masa itu sentiase berjalan dengan pantas..ingat tu!!I wish..Hope u r success & all the best to u Dear...Ep holiday....

violetbiru said...

wslm ya ukhti
sy da byk mengalah
dia la plak yg patut tnya sy
xkan stiap ms sy jer yg nak gerak?
gentle la ckit
ishh..geram
sy jew yg n kena ngalah ngan dia

DANIAL said...

salam...salam bercuti gak untuk kamu..sampai ati nma sya xde ke hu3.....xla gurau jer...saya tau sapae saye huhuhuhu

violetbiru said...

selamat bercuti dan2..
jga diri baik2 tau
kmu jgn lupa dapatkan lesen keta
nanti boleh bw sy g jalan2

renung-renungkan

"bertolong-tolonganlah kamu membuat kebaikan dan janganlah kamu bertolong-tolongan membuat kejahatan"

banyak ilmu yg aku dpt hr nie dan insyaallah aku aku praktikkannya..
syukran Ya Allah kerana aku antara insan terpilih itu..

my daisypath

Daisypath Vacation Ticker

Al Quran..cahaya hati