Monday, March 16, 2009

PasRaH

semalam..

sahabat aku dapat tau yg selama nie orang yg dia suka dan orang yang dia sayang tue,, telahpun dijodohkan oleh parentsnya dengan orang lain..

dan akan bertunang selepas habis belajar...

hmm,,xtau dah nak ckp apa..

dan dalam masa yang sama,, insan yg sahabat aku sayang tue ada juga org lain yg sayangkan dia..

hebatnya dia kerana disayangi oleh ramai orang...

aku da bluurr jer..

nak kata apa lagi kan??

lebih baik aku senyap dan dengar jer apa yang dia nak kata..

kalau fikir sesingkat yg mungkin,,memang nak jer kata..

"sapa suh tak bgtau kat dia..hahahaaa..padan muka.."

redha jelah..

No comments:

renung-renungkan

"bertolong-tolonganlah kamu membuat kebaikan dan janganlah kamu bertolong-tolongan membuat kejahatan"

banyak ilmu yg aku dpt hr nie dan insyaallah aku aku praktikkannya..
syukran Ya Allah kerana aku antara insan terpilih itu..

my daisypath

Daisypath Vacation Ticker

Al Quran..cahaya hati