Tuesday, December 2, 2008

HAPPY HOLIDAY.....!

Assalamualaikum smua...
akihrnya stelah lma ku nanti2,,,,ternet kat umah nie dah blh wat connection smula...
first of all,,thanksz to "pak cik tm"..heheheehee

slmat bercuti utk smua...=)
mcm maner cti nie? sronok tak????
mesti rmai yg ambil pluang utk bkerja kan?
actually,,mula2 aku pun memg rancang nak keja, tp ada halangan plak..
xpelah, mungkin blm ada peluang...

ctie nieh,,sgt2 m'bosankan bg aku...
pnat yg amat wlaupun sbnarnya aku x bkerja....hehehe
agak2nyer,,,apa yg pnat tue kan??????????????

huhuhu...spanjang cti nieh,aku didera oleh ibuku utk menguruskan sgala kerja memasak...

aduhai,,keja yg pling susah bg aku...
oklah,,mls nk cter panjang..

agak2nyer...esok nak msak aper yer??????
hmmmmm,,,kpd ibu t'syg,,tlg la msak plak..
aku dan intan da lmer xmakan mak masak...

huaaaaaaaaaa..............................................................
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

renung-renungkan

"bertolong-tolonganlah kamu membuat kebaikan dan janganlah kamu bertolong-tolongan membuat kejahatan"

banyak ilmu yg aku dpt hr nie dan insyaallah aku aku praktikkannya..
syukran Ya Allah kerana aku antara insan terpilih itu..

my daisypath

Daisypath Vacation Ticker

Al Quran..cahaya hati